Eğitimler Hakkında Bilgi İçin: 0442 231 53 73

SERTİFİKALI KAMU İHALE MEVZUATI EĞİTİMİ


Eğitim Hakkında Güncel Duyurular

  • Eğitime katılım için ilgili katılım formunu en geç
    21 Şubat 2018 saat 17.00'e kadar faks veya e-posta yoluyla ATASEM'e iletmeniz gerekmektedir.
  • Kontenjanlar sınırlıdır. Başvuru işlemlerinizi en kısa sürede tamamlamanızı tavsiye ederiz.
  • Eğitim, Kamu İhale Kurumu uzmanları tarafından verilecektir.

SERTİFİKALI KAMU İHALE MEVZUATI EĞİTİMİ

KONTENJAN DOLMUŞTUR. İLGİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER.

Kamu İhale Kurumu (KİK) iş birliği ile Atatürk Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (ATASEM) tarafından 22-25 Şubat 2018 tarihlerinde Ortaköy/İstanbul’da Kamu İhale Kurumu onaylı ‘Sertifikalı Kamu İhale Mevzuatı Eğitim Programı’ düzenlenecektir.

Kamu İhale Mevzuatı sürekli güncellendiği için Kamu ihalelerinde görevli personelin bu eğitimi almaları ve sertifikalandırılmaları büyük önem taşımaktadır. Eğitimi tamamlayan ve yapılacak sınavda başarılı olanlara Kamu İhale Kurumu (KİK) Onaylı Sertifika, eğitime katılıp sınava giremeyenlere ise Katılım Belgesi verilecektir.

Eğitim, Kamu İhale Kurumu uzmanları tarafından verilecektir.

Eğitim İle İlgili Genel Bilgiler

Eğitim Tarihleri: 22-25 Şubat 2018
Eğitim Yeri: Ortaköy Princess Hotel Ortaköy/İSTANBUL
Eğitim Ücreti: Aşağıda belirtilen ücretler 4 günlük toplam hizmet bedelidir:

Konaklamasız
(Öğle yemekleri ve Coffee-Break dâhil)
1.450 TL (%8 KDV hariç)
Konaklamalı Çift Kişilik Odada Kişi Başı 1.850 TL (%8 KDV hariç)
Konaklamalı Tek Kişilik Oda 2.100 TL (%8 KDV hariç)
Konaklamalı fiyatlarımıza "Alkolsüz tam pansiyon (Plus) konsepti" konsepti uygulanacaktır.

• Katılım ücretleri için Merkezimiz tarafından fatura düzenlenmektedir.
• Eşli katılımlarda ek ödeme olarak konaklama ücreti günlük 150 TL'dir.
• Kamu Kurumları katılım ücretlerini eğitim sonrası 31 Mart 2018 tarihine kadar ödemek zorundadırlar.
• Özel kurumlar ve şahsi katılımlar için ise ödeme eğitimden önce peşin yapılmak zorundadır.
• Eğitime katılabilmek için atasem.atauni.edu.tr adresinden elde edebileceğiniz başvuru formunu doldurarak onaylı suretini e-posta, faks veya posta yoluyla Merkezimize ulaştırmanız gerekmektedir.
• Kamu kurumlarının eğitim ücretini ödemesi 2018 yılı Merkezî Yönetim Bütçe Kanunu’nun ekli (E) cetveli 33. sıra (a) bendine göre yapılabilmektedir.
• Otele girişler 21 Şubat 2018 Çarşamba günü saat 14.00’den itibaren gerçekleşecektir.
• Kamu kurumlarından gelecek olan katılımcıların eğitim ücretleri kendi kurumları tarafından karşılanabilmektedir.


EĞİTİMİN KONULARI
İhale Uygulamalarına İlişkin Ortak Hükümler
Yapım İşleri İhaleleri Özel Hükümleri
Mal Alımı İhaleleri Özel Hükümleri
Hizmet Alımı İhaleleri Özel Hükümleri
İhaleleri Şikâyet ve İnceleme Süreci

ATASEM İLETİŞİM BİLGİLERİ
Tel: 0(442) 231 53 73
Faks: 0(442) 282 20 90
e-posta: atasem@atauni.edu.tr


EĞİTİM PROGRAMI:
Eğitimler yukarıda belirlenen tarihlerde dört gün boyunca 09.00-17.00 saatleri arasında olacaktır.
Eğitimin son günü 13.30-14.45 saatleri arasında sınav yapılacaktır.

ATASEM BANKA HESAP BİLGİLERİ
Banka Adı: Ziraat Bankası
Banka Şubesi: Erzurum
Hesap Adı: A.Ü. Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
Hesap No: 0112-5600-1638-5001
IBAN No: TR-6600-0100-0112-5600-1638-5001

Eğitimler Hakkında Detaylı Bilgi için: 0442 231 53 73

2016 © ATASEM