
41. Sertifikalı Kamu İhale Mevzuatı Eğitimi
Tarihler
17-20 Mart 2022
Günler
Perşembe-Cuma-Cumartesi-Pazar
Saatler
09.00-17.00
(Pazar 08.00-12.30)
Belge
Katılım ve Sertifika
Ücret
Ayrıntılar aşağıdadır.
Eğitim Hakkında Ayrıntılı Bilgi
Kamu İhale Kurumu (KİK) iş birliği ile Atatürk Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (ATASEM) tarafından 17-20 Mart 2022 tarihlerinde Bodrum Muğla’da Kamu İhale Kurumu onaylı ‘Sertifikalı Kamu İhale Mevzuatı Eğitim Programı’ düzenlenecektir.
Kamu İhale Mevzuatı sürekli güncellendiği için Kamu ihalelerinde görevli personelin bu eğitimi almaları ve sertifikalandırılmaları büyük önem taşımaktadır.
Eğitimi tamamlayan ve yapılacak sınavda başarılı olanlara Kamu İhale Kurumu (KİK) Onaylı Sertifika, eğitime katılıp sınava giremeyenlere ise Katılım Belgesi verilecektir.
Eğitim, Kamu İhale Kurumu uzmanları tarafından verilecektir.
Eğitim Tarihleri: 17-20 Mart 2022
Eğitim Yeri: La Quinta by Wyndham Bodrum / Bodrum – Muğla
Eğitim Ücreti:
Konaklamasız (Öğle yemekleri ve Coffee-Break dahil): 3.780 TL (%8 KDV dâhil)
Konaklamalı Çift Kişilik Odada Kişi Başı: 4.752 TL (%8 KDV dâhil)
Konaklamalı Tek Kişilik Oda: 5.184 TL (%8 KDV dâhil)
Yukarıda belirtilen ücretler 4 günlük toplam hizmet bedelidir.
Diğer bilgiler:
- Konaklamalı fiyatlarımıza “Alkolsüz Tam Pansiyon” konsepti uygulanacaktır. Konsept dışında alınan yiyecek-içecek, çeşitli aktiviteler ve odalardaki minibar ekstra ücretlidir.
- Katılım ücretleri için Merkezimiz tarafından fatura düzenlenmektedir. Kamu Kurumları katılım ücretlerini eğitim sonrası 22 Nisan 2022 tarihine kadar ödemek zorundadırlar.
- Özel kurumlar ve şahsi katılımlar için ise ödeme eğitimden önce peşin yapılmak zorundadır.
- Kamu kurumlarından gelecek olan katılımcıların eğitim ücretleri kendi kurumları tarafından karşılanabilmektedir.
- Kamu kurumlarının eğitim ücretini ödemesi 2022 yılı Merkezî Yönetim Bütçe Kanunu’nun ekli (E) cetveli 29. sıra (a) bendine göre yapılabilmektedir.
- Eğitime katılabilmek için aşağıdaki başvuru formunu doldurarak onaylı suretini atasem@atauni.edu.tr e-posta adresine göndermeniz gerekmektedir.
- Otele girişler 16 Mart 2021 Çarşamba günü saat 14.00’ten itibaren gerçekleşecektir. Kontenjan sınırlıdır.
- Eğitim Programı yukarıda belirlenen tarihlerde Perşembe, Cuma ve Cumartesi günleri 09.00-17.00, Pazar günü ise 08.00-12.30 saatleri arasında olacaktır.
- Eğitimin son günü sınav yapılacaktır.
Konu Başlıkları
- İhale Uygulamalarına İlişkin Ortak Hükümler
- Yapım İşleri̇ İhaleleri̇ Özel Hükümleri
- Hizmet Alımı İhaleleri̇ Özel Hükümleri
- Mal Alımı İhaleleri̇ Özel Hükümleri
- Şikâyet ve İnceleme Süreci
- Elektronik İhale ve Elektronik Eksiltme
Banka Hesap Bilgileri
- Banka Adı: Ziraat Bankası
- Banka Şubesi: Erzurum
- Hesap Adı: A.Ü. Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü
- Hesap No: 0112-5600-1638-5001
- IBAN No: TR-6600-0100-0112-5600-1638-5001